پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک امامت و ولایت / تقدیر اشرفی از همکاران به جهت افتتاح تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب آن به دریاچه ارومیه

01

محمد اشرفی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک امامت و ولایت را تبریک گفت و ادامه از همکاران شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به سبب بهره برداری از پروژه مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و همچنین خط انتقال پساب آن به دریاچه ارومیه تشکر و قدردانی کرد.

 متن پیام به شرح زیر است:
 
همکاران عزیز شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی سلام
 
عید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین است و فرصتی ناب برای ایجاد تحول ابراهیمی در درون. این عید در حالی از راه می‎رسد که دل‎های بندگان در زلال عرفه از زنگار معاصی پاک گشته و عطر استجابت دعا مشام مسلمانان را می‎نوازد.
 
عید غدیر، پرشکوه ترین و زیباترین جلوه ولایت، روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت علی (ع) و عید عهد و پیمان است.
 
اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک امامت و ولایت فرصت را مغتنم شمرده تا از زحمات و خدمات صادقانه یکایک شما عزیزان در جهت تمکیل و بهره برداری از پروژه مهم و اساسی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و همچنین خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب به دریاچه ارومیه که با اهتمام و جدیت ویژه شما همکاران عزیر و سخت کوش ام همراه بوده است، تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم سعادت و سربلندی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
 

تصاویر