به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد؛

تجلیل از منتخبین روابط عمومی های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

1

در مراسمی به مناسبت 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، از فعالین و منتخبین روابط عمومی های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور محمد اشرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، با اهدای لوح و هدیه از فرزاد فرخی، رامیار سیروانی و پرویز خیری رابطین روابط عمومی های امور آب و فاضلاب بوکان، مهاباد و شاهین دژ در حوزه خبر و فرزاد فرخی، مجید خلالی و عبداباسط قرائتی رابطین و کارشناس روابط عمومی شهرستان های بوکان، خوی و سردشت در بخش آموزش همگانی تجلیل شد.  
در این مراسم همچنین از بهنام نوری ‎زاد کارشناس مسئول سابق روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه به لحاظ سال ها تلاش و فعالیت در حوزه خبر و آموزش همگانی نیز تجلیل شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این مراسم با برشمردن نقش و جایگاه روابط عمومی در انعکاس فعالیت های انجام شده اظهار داشت: انعکاس اخبار فعالیت ها و عملکرد شرکت و امورهای تابعه در روابط عمومی به منصه ظهور می رسد و مردم از آنها اطلاع پیدا می کنند.

محمد اشرفی با تاکید بر بررسی و تجزیه و تحلیل انعکاس اخبار فعالیت های شرکت گفت: بایستی بازخورد فعالیت ها مورد ارزیایی، سنجش و تجزیه و تحلیل قرار گرفته تا در جهت بهبود ارائه خدمات مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تغییر دیدگاه نسبت به روابط عمومی در شرکت ایجاد شده است،افزود: برای رشد و تعالی در روابط عمومی ها، این تغییر دیدگاه افزایش یابد.

در ادامه این مراسم برخی مشکلات موجود در روابط عمومی ها مطرح و پاسخ های لازم از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ارائه شد. 

 
 

تصاویر