همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفت؛

آغاز تبلیغات محیطی مدیریت مصرف آب در استان آذربایجان غربی

01

همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب تعداد قابل توجهی پوستر آموزشی در اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی شهر ارومیه و حومه نصب شد.

داریوش رضایی سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت:  این پوسترها با همکاری روابط عمومی شهرداری ارومیه در تعدادی اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد و در خطوط پر تردد و طولانی نصب شد.
وی همچنین نصب پوستر در ورودی ادارات، مصلاهای نماز جمعه و خطوط اتوبوسرانی و مینی بوسرانی شهرهای سراسر استان از دیگر اقدامات روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت هفته مدیریت مصرف بهینه آب برشمرد.
رضایی با اعلام این خبر که با همکاری مهندس حیدری مسئول روابط عمومی شهرداری ارومیه تعداد قابل توجهی بنر با ابعاد 2 در 1 متر در تمامی واحدهای اداری شهرداری ارومیه نصب شده است افزود: در راستای همکاری مشترک با شهرداری ارومیه همچنین در 4 تلویزیون شهری نیز تیزها و موشن گرافی های تولیدی شرکت در حال پخش میباشند.
سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نقش آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگسازی نحوه مصرف آب و صرفه جویی مصرف آب در جامعه را بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: یکی از عرصه های آموزش فرهنگ مصرف بهینه استفاده از فضاهای عمومی است که در این رابطه اقدام به نصب بنرهای مختلف با محوریت مدیریت بهینه مصرف آب گردید.
رضایی ابراز امیدواری کرد با اجرای این قبیل اقدامات در بخش فرهنگی، زمینه مصرف صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی موجود به منظور احترام به حقوق نسل‌های آینده فراهم شود.

تصاویر