بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تاسیسات آبرسانی ماکو

01

محمد اشرفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تاسیسات آبرسانی شهرستان ماکو بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان ماکو، به دنبال بارشهای شدید چند روز اخیر و وقوع سیلاب در بالادست و پایین دست سد بارون و رودخانه زنگمار که در حال حاضر منبع تامین ۹۰ درصد آب شرب شهرستان ماکو و تعداد قابل توجهی از اهالی روستاهای شهرستان ماکو میباشد باعث بالا رفتن کدورت آب شده و در نتیجه جهت جلوگیری از ورود خسارت به تاسیسات آبرسانی، تصفیه خانه های اب این شهر از مدار بهره برداری خارج شده بودند و آب شرب برخی از مشترکین به کلی قطع شده بود.
دکتر محمد اشرفی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی با حضور در شهرستان ماکو از تاسیسات آبی و آبرسانی ماکو بازدید کرد.
اشرفی از رودخانه زنگمار، تصفیه خانه آب شماره ۱ و شماره ۲، چاههای آب بازرگان بازدید میدانی کرده و دستورات و راهنماییهای لازم را در خصوص خدمات بهتر و بهینه آبرسانی به مردم را به امور آب و فاضلاب ماکو ارائه نمود.
جعفری نژاد مدیر امور آب و فاضلاب ماکو نیز در خصوص نحوه خدمات رسانی و تاسیسات آبرسانی و البته مشکل پیش آمده اطلاعات جامعی را به مدیرعامل شرکت ارائه کرد و برای اینکه چنین اتفاقاتی تکرار نشود  از اشرفی درخواست صدور مجوز حفر چند حلقه چاه آب و برداشت آب از منابع جایگزین را نمود که با موافقت مدیرعامل همراه بود.
در پایان این بازدید مقرر گردید در کوتاهترین زمان ممکن با کمک مسئولین شهرستان ماکو نسبت به بهره برداری از چند منبع آب جایگزین از جمله تعدادی حلقه چاه آب و چشمه برای خدمات رسانی و آبرسانی مردم استفاده گردد.

تصاویر