این جلسه که با حضور مدیر عامل، معاون بهرهبرداری، مدیر دفتر CRM، کارشناسان GIS و IT مرکز CRM تشکیل شد، رسیدگی به اجرای مراحل عملیاتی چابکسازی سامانه CRM با زیرساختهای GIS و AVR و همچنین تجهیز ناوگان رسیدگی به اتفاقات با نوآوری از امکانات مکانیابی (X.Y) مختصات اتفاق، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
سامانه ارتباط با مشتری (CRM) با رویکرد گسترش ظرفیتهای ارتباطی و لزوم ارائه خدمات غیرحضوری با ویژگیهای کارآمد، یکپارچه، انعطافپذیر، امن، دسترسپذیر، هوشمند، چابک، شفاف و مکان محور است که زمینه انجام وظایف به عنوان پیشخوان غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب در تمام زمینههای کاری و خدمات قابل ارائه از طریق تلفن، وبگاه، رایانامه، پیامک و شبکههای مجازی را فراهم می کند.
خدمات در بخشهای پاسخگویی، اطلاعرسانی و ثبت درخواستهای فوریتی و غیرفوریتی در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجانغربی به صورت 24 ساعته ارائه میشود.
حرکت شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی به سمت چابکسازی
جلسه رفع مشکلات دفتر ارتباط با مشتریان، با هدف چابکسازی سامانه CRM در دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی تشکیل شد.