بررسی مسایل و مشکلات روستاهای بخش صفائیه خوی

01

در جلسه ای با حضور فرماندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی و جمعی از مدیران ادارات خدمات رسان که در مسجد روستای قره آغاج تشکیل شد، مسایل و مشکلات بخش صفائیه مورد بررسی قرار گرفت .

یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به تشریح آبرسانی به شهر زرآباد و روستاهای تحت پوشش پرداخت و تصریح کرد : در بخش صفائیه پروژه های آبرسانی متعددی در دست اجرا داریم و تمام تلاش ما در خدمت رسانی به مردم شریف است.
  وی افزود : درخواست هایی از طرف روستاهای این بخش جهت تحت پوشش در آمدن روستاها داریم که این فرآیند به دو صورت اختصاص اعتبار و یا با فروش انشعابات به شرط تامین منشا است. 
فرماندار خوی در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه مردم بخش صفائیه مردمی سخت کوش و تلاش گر هستند و باید مشکلات آنها را شنید، گفت: وظیفه مسئولان رفتن به بخش ها و روستاها و خدمت مردم رسیدن برای شنیدن دردها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است. 
کریم نژاد با تاکید بر اینکه وظیفه ماست که به درد دل مردم گوش دهیم و در راستای مرتفع نمودن مشکلات مردم قدم بر داریم، تصریح کرد: مردم حق دارند که در موضوعات مختلف مطالبه گر باشند و مدیران و مسئولان شهرستان و بخش هم وظیفه دارند پاسخ گوی این مطالبات باشند. 
در ادامه بازدید میدانی از روستاهای قره آغاج، کاپوت، قورقان شوریک ،گله پیران ، یارپاقلو، بلبلان، قیزل داش علیا ، زاویه سکمن آباد ، انجام و فرماندار شهرستان خوی مسایل و مشکلات روستا را بررسی و دستور اقدامات لازم را صادر کرد.
 

تصاویر