تسهیل مشکلات تامین آب شرب شهرستان خوی

1

در جلسه ای با حضور سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت منابع آب استان ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی و سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی، تسهیل مشکلات تامین آب شرب شهرستان خوی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مشکلات و مسایل مربوط به حوزه آب شرب شهرستان خوی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد . 
مصطفی دیبایی سرپرست معاونت طرح و توسعه در خصوص دو مخزن در حال احداث در شهرستان خوی گفت : مخزن 10 هزار متر مکعبی واقع در جاده آغچه قشلاق خوی کارهای اجرایی آن شامل بتن ریزی دیواره ها و کف انجام شده و اولویت شرکت منابع آب استان تکمیل این مخزن بهمراه خط انتقال آن است . 
دیبایی به مخزن 5 هزار متر مکعبی واقع در مجید آباد نیز اشاره کرد و افزود : برای تامین آب شرب شهر خوی نیز تکمیل و بهره برداری از این مخزن بسیار مهم است و تمام تلاش ما در اتمام سریعتر عملیات عمرانی این پروژه و بهره برداری کامل از آن است.
 وی با بیان اینکه شهرستان خوی دشت ممنوعه است افزود : هیچ محدویتی برای حفر چاه آب شرب نداریم و این شرکت آماده است تمام مجوزهای لازم در این خصوص را صادر کند.
  در ادامه یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی با قدردانی از همکاریهای شرکت منابع آب استان اظهار امیدواری کرد؛ با مجموعه اقدامات انجام گرفته شاهد رفع مشکل کمبود آب در شهرستان خوی باشیم .
 

تصاویر