برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شركت آب و فاضلاب خوی

1

جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، معاونین شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مدیران ستادی ،صاحبان سهام شرکت و مدیران شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی برگزار شد .

در این مجمع که به ریاست محمد اشرفی، رئیس مجمع شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با حضور کلیه اعضای مجمع برگزار شد، پس از استماع گزارش فعالیت هیئت مدیره در خصوص گزارش صورت های مالی سال 1401 ، عملکرد سال 1401 بررسی شد.

در ابتداي اين جلسه مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوی، با بیان صورت های مالی سال 1401 و با تشریح هدف گذاری شرکت در سال 1402، گزارشي از فعاليت هاي سال 1401 شركت شامل راهبردهاي بخش آب و فاضلاب، درآمدها و هزينه هاي منابع و مصرف، اطلاعات بهره برداري تاسيسات آب و فاضلاب، مهندسي، توسعه و بهسازي تاسيسات، منابع انساني و بهبود بهره وري تحقيقات، انجام تكاليف و مديريت و اهم چالش هاي موجود و راهكارها را ارائه کرد.

یداله سلطانی با تاكيد بر كاهش هزينه هاي غير ضرور خاطر نشان كرد: با توجه به محدودیت های در آمدی شرکت ، می بایست با برنامه ریزی و مدیریت هزینه و انضباط مالی به اهداف شرکت در سال آینده رسید.

  در پایان این جلسه، محمد اشرفی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان که ریاست مجمع عمومی را برعهده داشت از تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در خصوص عملکرد مطلوب شرکت و اعضای هیئت مدیره و دست اندر کاران، تشکر و قدردانی نموده و بر لزوم ارائه راهکارهای لازم جهت بهبود عملکرد و خدمات مطلوب آبرسانی به مردم تاکید کرد .

تصاویر