با هدف استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان انجام شد؛

برگزاری جلسه همکاری مشترک شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و پارک علم و فناوری استان

1

به منظور بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استفاده از تولیدات داخلی، جلسه همکاری های مشترک شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

دراین جلسه که  با حضور معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، ضمن تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از توان داخلی در تولید محصولات دانش بنیان، راهکارهای کاربست ظرفیت های قانونی پیش بینی شده در قانون جهش تولید مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه مقرر شد، به منظور ایجاد جریان همکاری های کاربردی، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی نسبت به تدقیق احصای نیازهای فناورانه بخش های مختلف خود اقدام نموده و مفاد آنرا به پارک علم و فناوری کتباً اعلام نماید.

همچنین متناسب با نیازهای فناورانه اعلامی شرکت آب و فاضلاب، مقرر گردید پارک علم و فناوری نسبت به بررسی توانمندی های موجود در شرکت های دانش بنیان تحت نظر آن پارک اقدام و نسبت به برگزاری نشستی مشترک با حضور نمایندگان علمی حوزه های مختلف شرکت آب و فاضلاب و شرکت های دانش بنیان مرتبط مبادرت ورزد. 

امضای پیش نویس تفاهم‌نامه مشترک همکاری بر اساس ماحصل نشست های مشترک با پارک و شرکت های دانش بنیان به صورت نهایی پس از تدوین توسط مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و رییس پارک علم و فناوری از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.

تصاویر