در سه ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

واگذاری 910 فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی

1

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی، از واگذاری 910 فقره انشعاب آب و فاضلاب در سه ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

یداله سلطانی با بیان اینکه 51 درصد از انشعابهای واگذار شده را انشعاب‌ فاضلاب و مابقی را انشعاب های آب تشكيل مي دهند، اظهار داشت: با واگذاری 461 فقره انشعاب جدید فاضلاب ازابتدای سال جاری، تعداد انشعابات فاضلاب در شهر خوی به 42 هزارو 722 فقره رسید.

وی افزود: در حال حاضر با تحت پوشش قرار داشتن  67 درصد جمعیت شهر خوی، بیش از 137 هزار نفر از مزایای جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی، تعداد انشعاب های آب واگذار شده از ابتدای سال جاری را نیز، 449 فقره اعلام و اظهار کرد: واگذاری انشعاب آب به مردم طبق برنامه ریزی های انجام شده در حال انجام است.

وی، با تاكيد بر اهميت دريافت حق انشعاب از سوی مردم گفت: شهروندان برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل، قبل از اقدام به ساخت و ساز، نسبت به خريد حق انشعاب آب اقدام كنند.

سلطاني با بيان اينكه نصب انشعاب بدون مجوز شركت آب و فاضلاب جرم محسوب مي‌شود، افزود: با متخلفان اين حوزه برخورد قانوني صورت مي گيرد.

وي گفت: نصب انشعاب‌هاي آب و فاضلاب به شكل قانوني و با مجوز،  علاوه بر حفظ منابع و جلوگیری از هدررفت آب، باعث استحکام و دوام هرچه بيشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.

تصاویر