برگزاری جلسه بصیرتی جهاد تبیین در شرکت آب و فاضلاب آذربایبجان غربی

01

جلسه بصیرتی جهاد تبیین در نمازخانه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه که با تدبیر بسیج ادارات شهرستان ارومیه و حضور مدیریت و کارکنان شرکت برگزار میشد، در ابتدای مراسم حجت السلام والمسلمین قبله ای امام جماعت شرکت در سخنانی به بیان تهدیدهای و توطئه ها علیه کشور که توسط شیطان بزرگ آمریکا و دیگر ایادی استکبار جهانی انجام میشود پرداخت و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مهم ترین راه مقابله با این نوع تهدید ها افزایش جلسات بصیرت افزایی و جهاد تبیین است.
در ادامه مراسم سرهنگ پاسدار عیوضلو فرمانده سپاه ارومیه در سخنانی با تشریح حوادث اخیر در کشور گفت: با رصد اطلاعاتی که انجام شده ریشه و راهبری این اغتشاشات مربوط به شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل و البته چند کشور منطقه است.
فرمانده سپاه ارومیه با بیان این مطلب که فضای مجازی را میبایست تبدیل به فرصتی در جهت مقابله با خواب های خام و آشفته قدرت های پوشالی جهانی قرار دهیم افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده اند که اگر من امروز رهبر نبودم حتما مسئول فضای مجازی بودم.
وی گفت: این سحن ایشان بیانگر حساسیت و اهمیت این فضا بوده و میبایست از تمام ظرفیت های موجود در این فضا در جهت جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری استفاده گردد.

 

تصاویر