وی ادامه داد: مسئولان و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب، آب منطقه ای و نیروی برق با حضور در این محل آماده دریافت هرگونه انتقادات، پیشنهادات و به خصوص مشکلات هم استانی های عزیز در این حوزه هستند.
خوش سیرت با اشاره به اینکه مردم می توانند از این فرصت استفاده کرده و به صورت چهره به چهره مشکلات خود را مستقیما با مدیران در میان بگذارند، خاطرنشان کرد: هم استانی های گرامی می توانند بدون واسطه تمامی مشکلات خود را در حوزه آب و برق با مسئولان در میان گذاشته و در حداقل زمان ممکن برابر قوانین و مقررات، پاسخ لازم را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه تمامی مستندسازی های لازم در خصوص ثبت مشکلات مردمی انجام می گیرد، یادآور شد: تمامی درخواست ها از طریق سامانه سامد ثبت گردیده و کد پیگیری نیز برای هر فرد به صورت اختصاصی ارسال می شود که از طریق این کد می توانند در زمان مقرر پیگیر حل مشکل و یا درخواست خود باشند.
ثبت درخواست های مردمی در سامانه سامد
لطیف خوش سیرت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان گفت: در این راستا میز خدمت وزارت نیرو جهت رسیدگی و پاسخ به شکایات و درخواست های مردمی در محل تصفیه خانه آب شماره یک ارومیه برقرار شده است.