در جلسات جداگانه ای که با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و معاون خدمات مشترکین و درآمد، مدیر امور ارومیه، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی و دفتر امور حقوقی و قراردادها شرکت برگزار شد، راهکارهای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و توسعه حوزه فعالیت روابط عمومی و آموزش همگانی مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسات، مسئولین هر حوزه به ارائه گزارش از حوزه عملکرد و فعالیت های خود پرداختند.
در ادامه، لطیف خوش سیرت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش های انجام گرفته در ارائه خدمات به مردم و انجام امور جاری شرکت، بر توسعه و فراهم آوردن زمینه های تسهیل در ارائه خدمات تاکید کرد.