معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی در این جلسه اظهار کرد: آذربایجانغربی یک میلیون و ۷۰ هزار مشترک دارد که ۵ درصد این مشترکان به صورت تصادفی در این افکارسنجی شرکت خواهند کرد.
لطیف خوش سیرت با بیان اینکه در اجرای طرح افکارسنجی از توان قرائت کنندگان کنتور بهره خواهیم برد، با اشاره به ساز و کار روند اجرای این افکارسنجی، گفت: در این راستا، مشترکان کاملا تصادفی انتخاب و در این طرح شرکت میکنند و شرکت آب و فاضلاب هیچ دخالتی در روند پاسخگویی به سوالات توسط مشترکان نخواهد داشت.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش هماهنگی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز با تشریح فعالیتها و ظرفیتهای دفتر روابط عمومی، گفت: با تمام توان در راستای اطلاعرسانی و اجرای این افکارسنجی، معاونت درآمد و مشترکین را همراهی خواهیم کرد.
وحید مینایی مهر با تاکید بر اجرای مطلوب طرح افکارسنجی اظهار داشت: بررسی میزان رضایت شهروندان از خدمات شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی، این شرکت را جهت بهبود خدمات، شناسایی نقاط ضعف و قدرت و پیشبرد اهداف و برنامه ها کمک خواهد کرد.
خاطرنشان میشود طرح افکارسنجی شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی که با هدف بررسی میزان رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده اجرایی میشود، در شورای معاونین شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی تصمیم گيري شده و مقرر شد معاونت خدمات مشترکین و درآمد و دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی، به صورت مشترک این طرح را اجرایی کنند.
در راستای اجرای هر چه بهتر طرح افکارسنجی از مشترکان انجام شد؛
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیر دفتر روابط عمومی با معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی
درراستای اجرای هر چه بهتر طرح افکارسنجی از مشترکان، جلسه هم اندیشی مدیر دفتر روابط عمومی و معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی برگزار شد.