لطیف خوش سيرت در این بازدید، با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب به مشترکین و کسب حداکثر رضایتمندی مشتریان راهکارهای لازم برای ارتقای کیفیت این خدمات را ارائه کرد.
وی همچنین در جلسه ای با حضور مدیر امور آب و فاضلاب ماکو و رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین این امور، نحوه اجرای برنامه ها و بخشنامه ها و دستورالعملهای شرکت مورد بررسی قرار داد.
حسین جعفری نژاد مدیر امور آب و فاضلاب ماکو در این جلسه اظهار داشت: خدمات رسانی مطلوب به مشتریان و کسب حداکثر رضایتمندی مشترکین از سیاستها و خطوط قرمز شرکت بوده و این امور آماده بهره گیری از نظرات و پیشنهادات سازنده کارکنان و مشترکین در جهت بهبود شرایط و ارائه خدمات مطلوب است.