ارائه صددرصدی خدمات الکترونیکی در شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

1

معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از ارائه خدمات الکترونیکی صد درصدی در شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خبر داد.

 لطیف خوش سیرت در بررسی عملکرد 6 ماهه خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی وضعیت موجود را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: واگذاری انشعاب آب، واگذاری انشعاب فاضلاب، تغییر کاربری انشعاب آب، پاسخ به استعلام مالکیت انشعاب آب، تغییر مشخصات مشترکین آب و فاضلاب، تغییر تعداد واحد مسکونی مشترکین آب و فاضلاب، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب آب، تغییر قطر انشعاب آب، تفکیک کنتور آب، تغییر مکان کنتور آب، آزمایش کنتور آب، تعویض کنتور آب، نصب سیفون اضافی فاضلاب، قطع موقت و وصل انشعاب آب، جمع آوری یا ادغام انشعاب آب، تسویه حساب بدهی مشترکین آب و فاضلاب، درخواست بررسی صورت حساب مشترکین آب و فاضلاب، اعلام کارکرد کنتور آب، مشاهده سوابق صورتحساب ها و پرداختی های مشترکین آب و فاضلاب، فروش آب تانکری، پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب، رسیدگی به پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب و درخواست لوازم کاهنده مصرف آب است که در طول سال به صورت هوشمند و شبانه روزی به مشترکین ارائه می‌شود.

وی افزود : برای سهولت و کاهش مراجعات مشترکان همزمان همه مراحل خدماتی که در دفاتر پیشخوان دولت ارائه داده می‌شود، در پرتال شرکت نیز قابل دسترس خواهد بود.

معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص لزوم ارائه برخی مدارک و مستندات به آبفا در برخی درخواست‌های مشترکان گفت: پس از هماهنگی با مشترک، این امکان فراهم شده است تا مشترکین کپی مدارک لازم را از طریق دفاتر پیشخوان ارائه نمایند.

تصاویر