بيش از 3 هزار تماس تلفني با مشتركين توسط شركت آب و فاضلاب خوي

01

معاون درآمد و خدمات مشتركين شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي از 3 هزار 100 تماس تلفني با مشتركين جهت اطلاع رساني و ارتقاي خدمات بهينه به مشتركين خبر داد .

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب خوي ، رعنا قدردان گفت : به منظور ارايه خدمات بهينه به مشتركين همچنين اطلاع رساني در زمينه هاي مختلف و دريافت پيشنهادات  و انتقادات اين تماسها از ابتداي سالجاري  برقرار شده است .
قدردان با اشاره به اهميت ارتباط بين شركت و مشتركين تصريح كرد : اين ارتباط منجر به رضايتمندي مشتري مي شود .
وي مردمداري را يكي از مهمترين اصول اين شركت برشمرد و خاطر نشان كرد : طبق فرمايشات ايمه و بزرگان بايد در جهت رفاه حال مردم و مشتركين گام برداريم .
معاون درآمد و خدمات مشتركين شركت مجموعه اين كارها را مديريت ارتباط با مشتري عنوان كرد و افزود : هدف اصلي مديريت ارتباط با مشتري را بهبود روابط با مشتريان ، افزايش رضايت مشتريان ، ارتقاء روابط با مشتريان واقعي ، ارائه كالا و خدمات صحيح به هر مشتري ، ارائه كالا و خدمات صحيح در زمان مناسب به هر مشتري عنوان كرد .

 

تصاویر