به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب خوي ، رعنا قدردان گفت : به منظور ارايه خدمات بهينه به مشتركين همچنين اطلاع رساني در زمينه هاي مختلف و دريافت پيشنهادات و انتقادات اين تماسها از ابتداي سالجاري برقرار شده است .
قدردان با اشاره به اهميت ارتباط بين شركت و مشتركين تصريح كرد : اين ارتباط منجر به رضايتمندي مشتري مي شود .
وي مردمداري را يكي از مهمترين اصول اين شركت برشمرد و خاطر نشان كرد : طبق فرمايشات ايمه و بزرگان بايد در جهت رفاه حال مردم و مشتركين گام برداريم .
معاون درآمد و خدمات مشتركين شركت مجموعه اين كارها را مديريت ارتباط با مشتري عنوان كرد و افزود : هدف اصلي مديريت ارتباط با مشتري را بهبود روابط با مشتريان ، افزايش رضايت مشتريان ، ارتقاء روابط با مشتريان واقعي ، ارائه كالا و خدمات صحيح به هر مشتري ، ارائه كالا و خدمات صحيح در زمان مناسب به هر مشتري عنوان كرد .