به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب بوکان، در این جلسه خدایاری مدیر امور با اشاره به نقش و جایگاه مأمورین قرائت کنتور و تقدیر از زحمات و تلاش های آنان گفت: با توجه به شرایط حال و احتمال تنش آبی در شهرستان باید اذعان کرد که هر یک از مأمورین قرائت کنتور در واقع سفیر آب و فاضلاب محسوب می شوند و در برابر برخوردهای مردم باید از سعه صدر، توصیه و راهنمایی، صحبت کردن و توضیح مناسب برخوردار باشند. وی ادامه داد: تلاش شما دیده می شود بنابراین برخوردتان با مشترکین از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش مهمی در جلب رضایت آنان دارد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همگان به اهمیت کار مامورین قرائت کنتور واقفند و در واقع چشم و چراغ شرکت محسوب می شوند.
خدایاری گفت: انتظار می رود که مامورین قرائت و وصول مطالبات درک درستی از انجام وظایف خود داشته باشند و امورات محوله را به درستی انجام دهند.
مدیر امور بوکان تأکید کرد: مامورین باید کنتورهای آب را به دقت قرائت، تغییر کاربری و افزایش واحدها را رصد کنند و مامورین وصول نیز مطالبات را در موعد مقرر وصول کنند تا شرکت بتواند خدمات لازم را به بهترین نحو