انتصاب مسئول ستاد راهیان نور، هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران و دبیر ستاد عتبات عالیات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

1

مسئول ستاد راهیان نور، مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران و دبیر ستاد عتبات عالیات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی منصوب شد.

طی احکام جداگانه از سوی منصور شوند، مشاور مدیر عامل و نائب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، جعفر لایموت به مدت یکسال به عنوان مسئول ستاد راهیان نور، مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران و دبیر ستاد عتبات عالیات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی منصوب شد.

در این احکام آمده است نظر به تعهد و تخصص و سوابق ارزشمندی که دارید و با توجه به هماهنگی بعمل آمده با مراکز ذیصلاح و مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی جنابعالی را به عناوین مسئول ستاد راهیان نور، مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران و دبیر ستاد عتبات عالیات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی منصوب نموده تا نسبت به انجام وظایف محوله همچون گذشته اقدام نمائید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و توجهات حضرت یقبه الله الاعظم امام زمان (عج) و تحت زمامت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در حفظ و تداوم راه شهیدان گرانقدر و امام شهیدان موفق و موید باشید.

تصاویر