برترين‌هاي مسابقه داستان‌نويسي من و قطره آب معرفي شدند

.

اختتاميه اولين دوره مسابقه داستان‌نويسي من و قطره آب بطور غيرحضوري برگزار و از نفرات برتر اين مسابقه تقدير شد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي، مجيد خلخالي مسئول دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب خوي گفت: در پي شيوع ويروس كرونا اين شركت با هدف تشويق شهروندان به ماندن در خانه با "شعار ائوده قالاق" و "سويون جاني خطر ده ير"  اولين دوره مسابقه داستان‌نويسي "من و قطره آب" را برگزار كرد.

وي افزود : 25 اثر از چهار استان (آذربايجان غربي، همدان، اردبيل و قم) به اين مسابقه ارسال شده بود كه سه داستان بعنوان داستانهاي برتر و دو داستان بعنوان برگزيده انتخاب شدند .

خلخالي اظهار داشت: با راي هيات داوران داستانهاي "آب آرامش زندگي" به نويسندگي "الناز حاجي يوسفي" از خوي ، "اكسير جواني" به نويسندگي "فاطمه ورمقاني" از همدان و "سويون جاني خطرده‌دير" به نويسندگي "ايلقار موذن زاده" از اردبيل حايز رتبه برتر و داستانهاي "جنگ فرمانده آب با كرونا" به نويسندگي "سيدسبحان موسوي" و "من و قطره آب" به نويسندگي "مهديس پورنصراله"  هر دو از خوي داستانهاي برگزيده انتخاب شدند .

مسئول دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب خوي خاطر نشان كرد: قصد داشتيم اختتاميه بصورت حضوري با حضور تمامي شركت كنندگان در مسابقه برگزار كنيم كه بخاطر شيوع ويروس كرونا بصورت غيرحضوري برگزار و جوايز شركت كنندگان از طريق پست به آدرس آنها ارسال شد.

خلخالي در پايان ضمن تقدير و تشكر از شركت كنندگان در مسابقه و تمام عوامل برگزاري مسابقه اعلام كرد : به لطف الهي قصد داريم دوره هاي بعدي اين جشنواره را هم برگزار كنيم.

تصاویر