افزايش خدمات رساني شركت هاي آب و فاضلاب زير چتر يكپارچه سازي

.

سرپرست معاونت در آمد و مشتركين شركت آب و فاضلاب خوي نگاه يكپارچه به فعاليت هاي شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي را براي تقويت خدمات رساني به روستاها ضروري دانست و گفت: برنامه ريزي لازم براي سرويس دهي و ارتباط مناسب با مشتركين در تمامي نقاط شهرستان در نظر گرفته شده است .

يداله سلطاني اضافه كرد: با يكپارچه سازي آب و فاضلاب شهري و روستايي شهرستان خوي ،شركت براي ارائه خدمات بهينه به مشتركين شهري و روستايي به 5 بخش تقسيم شده كه شامل نواحي مركزي ،فيرورق، شهرك و ديزج ديز ،قطور و ايواغلي  به همراه روستاهاي اين بخش مي شود. وي با اشاره به اينكه تمامي خدمات شركت در بخشها نيز ارائه مي گردد افزود : جهت ارائه خدمات مطلوب و تكريم ارباب رجوع و همچنين پرهيز از سفرهاي غير ضروري از مزاياي اين طرح است.

سرپرست معاونت در آمد و مشتركين شركت آب و فاضلاب خوي اظهار داشت : در حال حاضر در حال تكميل بانك اطلاعاتي شماره همراه مشتركين روستايي هستيم و در تلاش هستیم تا از ابتدای ماه بعد تمام قبوض صادره شركت چه در بخش شهري و چه روستايي از طريق پيامك صادر شود .

سلطاني با اشاره به برگزاري جلسات متعدد با نواحي 5 گانه شركت  افزود : تمامي همكاران ما در نواحي مختلف شركت آماده ارائه خدمات به مشتركين هستند .

وي يكپارچه‌سازي را در بهبود مديريتي و توسعه خدمات در ابعاد مختلف تاثيرگذار دانست و افزود: با يكپارچه‌سازي شركت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي، خدمت‌رساني به روستا ها نيز از شتاب بيشتري برخوردار شده است.

تصاویر