همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع آبرسانی حصار و خط انتقال آب چاه‌های جدید به بوکان

01

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، عملیات اجرایی پروژه مجتمع آبرسانی حصار و خط انتقال آب چاه‌های جدید حصار به بوکان آغاز شد.

در این مراسم که قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، امام جمعه، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، کلنگ عملیات اجرایی پروژه مجتمع آبرسانی حصار و
طرح خط انتقال آب چاه‌های جدید حصار به بوکان به زمین زده شد.
اجرای خط انتقال آب چاه های جدید حصار با دو هزار و 200 مترمتر لوله‌گذاری شامل لوله‌های چدنی و احداث حوضچه شیرآلات و با هدف تامین بخشی از آب شرب شهر بوکان و با اعتبار ۵ میلیارد ریال اجرا می شود.
 مجتمع آبرسانی حصار نیز با هدف تامین آب روستاهای حصار، تبت، کهریزه سردار و ینگیجه و شامل اجرای خطوط انتقال و احداث مخزن با اعتبار اولیه ۱۴۰ میلیارد ریال است که در سفر قبلی مدیر عامل شرکت دستور اجرای آن صادر شده بود.
یوسف شمچی قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این مراسم، هدف از اجرای این طرح را تأمین قسمتی از آب شرب شهر بوکان بیان و با اشاره به پروژه خط دوم انتقال آب شرب بوکان از چاه فلمن ساریقامیش که در حال اجرا است، اظهار داشت: با اتمام این طرح مشکل آب شرب شهر بوکان بطور کامل رفع خواهد شد

 

تصاویر