آبرسانی سیار به 156 روستای آذربایجان غربی

01

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از آبرسانی سیار به 156 روستای استان خبر داد.

فرزاد حکیمی با بیان اینکه از دو هزار و 839 روستای استان دو هزار روستا تحت پوشش شبکه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب قرار دارند، اظهار داشت: : با توجه به گرمای بی سابقه و زودرس هوا و خشک شدن چشمه ها و قنوات، از ابتدای سالجاری تا کنون حدود 156 روستای تحت پوشش و غیر تحت پوشش از طریق ناوگان این شرکت تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفته اند که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
وی افزود: تاکنون 16 میلیون و 177 هزار لیتر آب شرب سالم و بهداشتی توسط تانکرهای آبرسانی ملکی و استیجاری در طول شبانه روز و مستمر به این روستاها منتقل شده است.
وی، کوهستانی بودن استان و روستاهای دارای تنش آبی ، مسافت های طولانی و نبودن بخش خصوصی فعال و کارآمد در این زمینه ها را از عمده ترین مشکلات این بخش عنوان کرد .
حکیمی در خاتمه با اشاره به محدودیت در منابع آبی و خشکسالی های اخیر، از اهتمام جدی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در تامین آب شرب سالم و پایدار مشترکان خبر داد و خواستار همکاری بیش از پیش مردم در مصرف بهینه آب شد

 

تصاویر