با حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی انجام شد؛

بررسی مسائل و مشکلات تامین و تولید آب شرب شهرستان تکاب

01

با حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات تامین و تولید آب شرب و فاضلاب شهرستان تکاب مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه ای که به همین منظور وبا حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی و پشتیبانی مهندسی آب و فاضلاب کشور، نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، گزارش وضعیت و مشکلات مربوط به روستاهای درگیر با تنش آبی و همچنین اعتبارات تخصیص یافته برای حل این مشکلات ارائه شد.
فرماندار تکاب در این جلسه با اشاره به مشکلات جاری شدن فاضلاب های خانگی در رودخانه های سطح شهر و ایجاد مشکلات بهداشتی و زیست محیطی خواستار تامین اعتبار اجرای طرح فاضلاب تکاب شد.
امیر ستوده فر با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های مردم تکاب نبود سیستم دفع فاضلاب شهری است ، گفت: در حال حاضر رودخانه های فصلی داخل شهر تکاب فقط اسم رودخانه دارند و در واقع محل عبور فاضلاب های خانگی هستند.
وی با اشاره به نقش سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در تامین سلامتی و بهداشت مردم، خواستار تصویب ماده 23 طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر تکاب در بودجه سال 1401 شد.

 

تصاویر