مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

عدم اختصاص اعتبارات مورد نیاز عامل اصلی کندی اجرای پروژه سامانه فاضلاب شهر ماکو است.

01

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عدم اختصاص اعتبارات مورد نیاز را عامل اصلی کندی اجرای پروژه سامانه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر ماکو عنوان کرد.

لطیف خوش سیرت در گفتگو با بخش خبری صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار داشت : عملیات اجرایی پروژه سامانه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر ماکو علی رغم قدمت زیاد به کندی پیش می رود که علت اصلی آن هم عدم تخصیص منابع و اعتبارات مورد نیاز است.

وی گفت : علی رغم همه محدودیت ها، تاکنون 26 درصد از شبکه جمع آوری و 47 درصد از تصفیه خانه فاضلاب اجرا شده است. 

وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام و بهره برداری کامل از این پروژه را191 میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد : با هماهنگی های انجام شده با فرمانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ظرفیت‌های خوبی از محل تبصره 56 فراهم شده و مقرر گردیده امسال و سال آینده 70 میلیارد تومان از محل منابع بانکی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه اسناد مناقصه پروژه آماده شده است، اظهار امیدواری کرد؛ به محض حصول توافق اولیه، مناقصه مربوطه برگزار و با مشخص شدن پیمانکاران، عملیات احداث تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب شهر ماکو با سرعت بالا دنبال شود.

تصاویر