با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد؛

بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان تکاب

01

با حضور نماینده مردم تکاب وشاهین دژ در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان تکاب مورد بررسی قرار گرفت.

لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه با تشریح روند خدمات رسانی و تامین آب شرب مشترکین در سطح شهر و روستاها، گزارشی از وضعیت روستاهای درگیر با کمبود آب شرب ارائه کرد.
حسن همتی نماینده مردم تکاب وشاهین دژ در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از تلاش های انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب، خدمت رسانی به مردم و تامین آب شرب مورد نیاز آنها را امری پسندیده وماجور در نزد خداوند متعال عنوان کرد.
در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات روستاهای درگیر با تنش آبی مطرح و تصمیمات لازم برای تامین آب شرب مورد نیاز و رفع مشکل کمبود آب اتخاذ شد.
بازدید از بخشهای مختلف امور آب و فاضلاب شهرستان تکاب، تاسیسات آبرسانی، بازدید از چاه تازه حفاری شده روستای یارعزیز و تاکید برانجام مراحل تکمیل و بهره برداری از آن و حضور در  روستاهای احمد آباد، چراغتپه، چوپلو و بادخرید و بررسی مشکلات تامین آب شرب و ارائه  راهکارهای لازم  جهت تامین آب شرب مورد نیاز این روستاها از دیگر برنامه های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در شهرستان تکاب بود.

 

 

تصاویر