مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در ماکو؛

بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تاسیسات آبرسانی شهرستان ماکو

01

در بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تاسیسات آبرسانی ماکو روند تامین آب شرب و اجرای تصفیه خانه فاضلاب این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

لطیف خوش سیرت در این بازدیدها که قائم مقام شرکت و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ماکو نیز وی را همراهی می کردند، با حضور در قسمتهای مختلف تصفیه خانه های آب شماره 1 و 2 ماکو ضمن ارائه توصیه های لازم در خصوص نگهداری بهینه از تاسیسات، ارتقای راندمان کاری، تولید، تصفیه و توزیع آب شرب، روند فعالیت و وضعیت موجود این تصفیه خانه ها را مورد بررسی قرار داد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی همچنین در جلسات جداگانه با نماینده مردم شهرستانهای ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ماکو،  بر ضرورت همکاری و همیاری برای پیشبرد پروژه نیمه تمام تصفیه خانه فاضلاب ماکو و اجرای پروژه خط دوم لوله گذاری برای انتقال آب خام از محل آبگیر تصفیه خانه آب شماره 1 به تصفیه خانه آب شماره 2 ماکو جهت بالا بردن راندمان تولید و تصفیه آب این تصفیه خانه تاکید کرد.
تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه تصفیه خانه فاضلاب ماکو و اجرای خط دوم لوله آب از تصفیه خانه آب شماره 1 ماکو به تصفیه خانه آب شماره 2 ماکو و راهکارهای عملی جهت حل مشکل افت فشار آب شرب تعدادی از روستاها از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسات بود.

 

تصاویر