مشكلات حوزه خدمات مشتركين بخش سرو اروميه بررسي شد.

1

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان اروميه در جلسه بررسي و رفع مشكلات حوزه خدمات مشتركين بخش سرو اروميه كه با حضور پيمانكاران حوزه‌هاي قرائت كنتور، وصول مطالبات، اتفاقات و كاركنان اين حوزه‌ها در اداره آب و فاضلاب اين بخش برگزار شد، با تاكيد بر ارائه خدمات مستمر به مردم شريف منطقه اظهار كرد: هدف از اين جلسه بررسي و احصاء مشكلات حوزه آب شرب است تا با مرتغع كردن اين مشكلات، كيفيت خدمات رساني به مردم ارتقا يابد.

 صابر خسروزاده تعداد مشتركين آب بخش سرو را ۶ هزار و ۵۰۰ مشترك عنوان كرد و افزود: مشتركين اين بخش ۳۰۶ ميليون تومان بدهي از بابت آب بها دارند كه ۲۱۲ ميليون تومان از آن مربوط به واحدهاي مسكوني و تجاري است.
 مدير امور آب و فاضلاب اروميه بر جديت در وصول مطالبات و بدهي‌هاي مردم تاكيد كرد و گفت: همين مبالغ آب بهاي پرداختي توسط مردم در زمينه تعمير و نگهداري و اجراي شبكه‌هاي آبرساني هزينه مي‌شود.
 خسروزاده با بيان اينكه امسال كاهش بارندگي و خشكسالي اتفاق افتاده و با كمبود آب مواجه هستيم، اذعان كرد: براي اينكه آب آشاميدني را در بهترين حالت براي مردم تامين كنيم بايد مشكلات حاضر را رفع كرده و مردم را به صرفه‌جويي در مصرف آب دعوت نماييم.
 همچنين در اين جلسه مشكلات موجود در حوزه هاي قرائت كنتور، وصول مطالبات و اتفاقات از سوي پيمانكاران مطرح، بررسي و مقرر شد راهكارهاي مناسب براي حل اين مشكلات از سوي كارشناسان امور آب و فاضلاب تدوين شود.
 
همچنين مقرر شد پايش تمامي مشتركين بخش سرو در زمينه هاي قرائت كنتور، شناسايي و تعويض كنتورهاي خراب و معيوب، ثبت كنتورهاي تعويضي و بروزرساني بانك اطلاعاتي با اخذ شماره تلفن‌هاي مشتركين انجام شود.

 

تصاویر