با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی انجام شد؛

بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و‌فاضلاب شهرستان سردشت

01

با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و‌نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان سردشت مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه ای که به همین منظور در‌بخشداری شهر میرآباد تشکیل شده بود، وضعیت منابع تامین آب پایدار این شهر مطرح و راهکارهای لازم در این ‌خصوص مورد بررسی قرار گرفت. 

در ادامه به منظور‌ بررسی مشکلات و‌کمبود آب شهر نلاس جلسه ای در‌ محل شهرداری این شهر برگزار و در‌خصوص پروژه ها و تامین آب شهر نلاس و راهکار گذر از بحران با تهیه یک‌دستگاه دیزل ژنراتور تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در‌ادامه سفر یک روزه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به شهرستان سردشت، لطیف خوش سیرت با حضور در‌جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان با عنایت به اهمیت آب شرب در زندگی روزمره شهروندان بر افزایش اعتبارات آب و‌فاضلاب تاکید کرد.

 بررسی وضعیت آب شرب شهرستان سردشت و‌شهر ربط با حضور فرماندار و روسای شورای اسلامی این شهرها واتخاذ و‌ ‌راه کارهای لازم در‌خصوص رفع کمبود آب شرب شهر و‌روستاهای شهرستان سردشت از دیگر برنامه‌های سفر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به شهرستان سردشت بود.

تصاویر