معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

01

با حکم رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی منصوب و فعالیت خود را آغاز کرد.

در حکم صادره از سوی حمیدرضا جانباز، لطیف خوش سیرت به مدت دوسال به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی منصوب و معارفه شد.
در آیینی که به همین مناسبت برگزار شد، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تشریح وضعیت تامین آب شرب در کشور اظهار داشت: کاهش بارندگی ها و به تبع آن بروز خشکسالی و گرمای زیاد موجب شده که امسال از لحاظ تامین آب شرب سال سختی برای مجموعه شرکت های آب و فاضلاب باشد.
حمیدرضا جانباز شرایط حاکم بر کشور در تابستان سال جاری را بی سابقه اعلام کرد و افزود: قطعی های مکرر برق مزید بر علت قطعی های آب شرب شده که بایستی تمهیدات لازم در این رابطه اندیشیده شود.
وی با تاکید بر بازسازی و در چرخه بهره برداری بودن تاسیسات آبرسانی اظهار کرد: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آمادگی دارد تا اعتبارات مورد نیاز برای این امر را تامین نماید.
مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این مراسم با قدردانی از حسن اعتماد مسئولین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، بر هم‌افزایی و مشارکت حداکثری پرسنل در اداره امور و وظایف محوله در تامین آب شرب و ارائه خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تاکید کرد.
لطیف خوش سیرت، مدیریت منابع تولید و عرضه و تقاضای آب، مدیریت مصرف و کاهش سرانه مصرف آب در استان، تحت پوشش قرار دادن روستاهای غیرتحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب و اتمام پروژه های در دست اقدام را از جمله مهمترین برنامه های خود اعلام کرد.
در ادامه این مراسم از خدمات علیرضا رضوی دیزجی مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در مدت زمان تصدی مسئولیت نیز قدردانی شد.    

 

تصاویر