در نشست مدير عامل با معاونان و روساي ادارات شرکت آب و فاضلاب خوی صورت گرفت؛

بررسی برنامه ها و تدابیر لازم برای گذر از تابستان 1400

01

در نشست مدير عامل با معاونان و روساي ادارات شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی برنامه ها و تدابیر لازم برای گذر از تابستان 1400 مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین ضرورت مديريت مالي، وصول مطالبات و راهکارهای حذف هزينه هاي غيرضروري مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در این جلسه در سخناني يكپارچه سازي موفقيت آميز شركت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در يك سال اخير را نتيجه تلاش و همت همكاران عنوان کرد و اظهار داشت: در اين مدت همه تلاش كردند تا شركت به پايداري برسد لذا با همدلي و هم صدايي مي توانيم به اهداف بلند فكر كنيم.
سلطانی با اشاره به فرا رسيدن فصل گرم و افزايش ميزان مصرف آب گفت: با توجه به كاهش ميزان بارندگي ها، تابستان سختي را پيش رو داريم لذا بايد نيروهاي انساني، تاسيسات و تجهيزات خود را براي گذر از تابستان ۱۴۰۰ آماده نماييم.
وی، بر رفع اتفاقات و شكستگي هاي خطوط، شبكه توزيع و انشعابات آب در سريع ترين زمان ممکن تاكيد و اظهار کرد: رفع سريع شكستگي ها منجر به كاهش هدر رفت آب مي شود.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب خوی  در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ارايه خدمات به مشتركين، بر لزوم تحويل گيري مناطق روستايي  كه از خدمات شركت استفاده مي كنند و تا كنون تحت پوشش شركت قرار ندارند، تاكيد كرد.
وي، از معاونان و روساي ادارات خواست براي انجام وظايف خود، برنامه هاي كوتاه مدت و بلند مدت تعريف نموده و در اين مسير از ظرفيت و توانمندي هاي كارشناسان شركت استفاده كنند.
گفتني است در پايان اين نشست معاونان و حاضرين در جلسه به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.

 

تصاویر