در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صورت گرفت؛

بررسی زمینه های همکاری برای فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب

1

در دیدار مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، زمینه های مشارکت و همکاری برای ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، وحید مینایی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با ارائه گزارش از وضعیت منابع تولید و توزیع آب شرب در استان اظهار داشت: کاهش بارندگی ها در سال جاری در 50 سال گذشته امری بی سابقه بوده که تولید و تامین آب شرب مورد نیاز مردم را با چالش مواجه کرده است.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا و توصیه به شستن مکرر دست ها نیز عاملی برای افزایش میزان مصرف آب بوده که توجه و دقت مردم برای بکارگیری شیوه های صرفه جویی در مصرف آب را دوچندان می کند.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش های شرکت آب و فاضلاب در جهت تامین آب شرب مردم با اشاره به ظرفیت های موجود در کانون، بر همکاری های بیشتر در راستای فرهنگ سازی برای صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد.

 در این دایدار مقرر شد تفاهم نامه همکاری های فی مابین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای استفاده های از ظرفیت های طرفین برای فرهنگ سازی و ترویج صرفه جویی در مصرف آب و رعایت الکوی مصرف، منعقد شود.

تصاویر