رفع مشكل كمبود آب روستاي تازه كند چالدران

1

مشكل كمبود آب در روستاي تازه كند چالدران رفع شد.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان چالدران با تلاش و همت كاركنان و مسئول بهره برداري و توسعه آب قطعات معيوب چاه آب روستاي تازه كند تعویض و مشکل كمبود آب در این روستا رفع شد.

این گزارش می افزاید؛ با توجه به مشكل فراروي توليد آب در چاه آب شرب روستاي تازه كند پس از حضور عوامل بهره برداري و توسعه آب در محل استقرار چاه و بررسي دقيق از الكتروپمپ شناور چاه و آب توليدي مشخص گرديد كه برخي از جان لوله هاي گالوانيزه فرسوده و دچار پوسيدگي شده که با اقدام به موقع و تلاش های اكيپ اتفاقات آب نسبت به تعويض قطعات معيوب اقدام و بدون قطي آب، وارد مدار بهره برداري شد.

همچنین با اقدامات انجام شده توسط معاونت بهره برداري و توسعه آب امور آب و فاضلاب چالدران، مشكل كمبود آب روستاي عرفات نیز مرتفع شد.

با توجه به كمبود آب شرب روستاي عرفات و پيگيري موضوع از طرف اهالي و ساكنين این روستا، پس از بررسي هاي  انجام يافته از تاسيسات، مشخص شد که به علت نفوذ ريشه درختان موجود در محل به بدنه الكتروپمپ شناور، مانع مكش و در نهايت كمبود آب مي گردد که با تلاش اكيپ واحد بهره برداري و توسعه آب، ضمن لايروبي كامل و استقرار مجدد الكتروپمپ شناور و فعال سازي چاه،  مشكل آب در این روستا  برطرف گرديد.

تصاویر