درراستای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هماهنگی همکاری شرکت آب و فاضلاب و کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی

1

درراستای ترویج فرهنگ صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف آب، جلسه هماهنگی همکاری های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.

در این جلسه مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با برشمردن وضعیت تولید و تامین آب شرب در کشور و استان اظهار داشت: به لحاظ محدودیت های منابع تامین آب و کاهش بارندگی ها در سال جاری، مشکل کمبود و تنش آبی دور از انتظار نیست.

وحید مینایی با بیان اینکه با فرهنگ سازی و تشویق مردم به رعایت الگوی مصرف درصدد استفاده بهینه از آب و حفظ منابع آبی هستیم، افزود: نقش مساجد و ائمه جماعت در هدایت و راهنمایی مردم در راستای تبلیغ شیوه های مصرف صحیح و صرفه جویی درمصرف آب، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 وی با اشاره به نقش مردم و خانواده ها در کاهش مصرف  و صرفه جویی آب، بر فرهنگ سازی رعایت الگوی مصرف آب و گذر از تابستان گرم تاکید کرد.

بهزاد رزاقی کارشناس فرهنگی هنری ستاد رسیدگی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز با تشریح گستردگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان، بر همکاری در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف با محوریت کانون های فرهنگی و هنری و همکاری ائمه جماعت استان تاکید کرد.

اجرای برنامه های فرهنگی، ترویجی و توزیع اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی در خصوص اهمیت و لزوم صرفه جویی در مصرف آب و حفظ منابع آب از جمله موارد مطرح در این جلسه بود.

تصاویر