تداوم جلسات هماهنگی مدیران روابط عمومی آموزش و پروش و آب و فاضلاب آذربایجان غربی در راستای همکاری‌های مشترک

01

در راستای جلسات هماهنگی برای اقدامات و فعالیت های مشترک و اتخاذ تصمیمات لازم، جلسه ای با حضور مدیران روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و کارشناسان مربوط در محل دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

وحید مینایی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در ابتدای جلسه با قدردانی از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان از برگزاری جلسات مشترک، ابراز امیدواری کرد که این جلسات مشترک و تخصصی تر ادامه یابد.
وی با اعلام اینکه شرکت آب و فاضلاب آمادگی دارد تا در راستای تفاهم نامه مشترک 5 ساله که بین وزاری نیرو و آموزش و پرورش منعقد گردیده اجرای این تفاهم نامه را در سطح استانی و مدیران نیز اجرا نماید افزود: کم آبی و لزوم فرهنگ سازی و سازگاری با این پدیده، ما را بر این می‌دارد که آموزش های لازم را از قشر تاثیرپذیر و تاثیرگذار جامعه یعنی معلمان، دانش آموزان و اولیا آغاز نماییم.
محمدپور مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با استقبال از پیشنهادات مطرح شده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان بر اجرای آنها در جهت منافع مشترک تاکید کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد  در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی و آموزش همگانی در راستای منافع و اشتراکات گام برداشته و بتوانیم قدم های اساسی در این حوزه برداریم.
مینایی نیز در انتها ابراز امیدواری کرد که می‌بایست تمام تلاش خود را به کار بندیم تا با فرهنگ سازی مصرف آب و آموزش استفاده بهینه از آب به نسل های آتی اثرات مثبتی را به نسل های آینده منتقل نمائیم.

 

تصاویر