مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی گفت: به منظور کاهش مدت زمان رسیدگی به اتفاقات آب و فاضلاب، سامانه ۱۲۲ مهاباد با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان مرکز استان آذربایجانغربی ادغام شد.
محمد اشرفی اظهار داشت: طبق دستورالعمل شرکت مهندسی آب و فاضلاب، باید مراکز ۱۲۲ در استانهایی که دو مرکز فعال داشتند، ادغام و به صورت یکپارچه فعالیت داشته باشند، که براساس برنامهریزی به عمل آمده، این اقدام در آذربایجانغربی یک ماه زودتر از موعد مقرر عملیاتی شد.
وی افزود: آذربایجان غربی نیز سه مرکز ۱۲۲ در شمال، مرکز و جنوب استان داشت که مرکز مهاباد در جنوب استان با مرکز ارومیه ادغام شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی با اشاره به مزیتهای این ادغام، ادامه داد: ادغام مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان در استانها میتواند علاوه بر اینکه مدت زمان رسیدگی به اتفاقات را کاهش دهد، زمینه دسترسی و رفع نقص فنی سرورها در کوتاه ترین زمان ممکن را میسر و مدیریت نیروی انسانی را تسهیل بخشد.