در این جلسه مقرر شد با هدف معرفی و شناساندن امکانات و خدمات قابل ارائه از طریق سامانه 122 و کاهش مراجعات حضوری خصوصا در مناطق روستایی استان، نظام نامه آشنایی مردم و مشترکین با سامانه 122 (CRM) تدوین و به مرحله اجرا گذاشته شود.
این نظام نامه با همکاری دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی، امور مشترکین و دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تهیه و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
در این جلسه همچنین مقرر شد نسبت به معرفی سامانه 122 (CRM) از طریق رسانه های گروهی از جمله صدا و سیما و بستر فضای مجازی، نسبت به انعقاد تفاهم نامه های همکاری، اقدام شود.
برگزاری جلسه بررسی راهکارهای تهیه و تدوین نظام نامه آشنایی مردم و مشترکین با سامانه 122
در جلسه مشترک مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، راهکارهای لازم برای تهیه و تدوین نظام نامه آشنایی مردم و مشترکین با سامانه 122 مورد بررسی قرار گرفت.