توزیع لوازم بهداشتی و ضد عفونی بین کارکنان امور آب و فاضلاب ارومیه

01

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه از توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی به صورت رایگان و با هدف بسترسازی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین کارکنان و نیروهای امدادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه، صابر خسروزاده در گفتگو با خبرنگار پیام آبفا با اشاره به ابراز نارضایتی برخی از همکاران امداد آب و فاضلاب این شهرستان در خصوص عدم توزیع مناسب امکانات بهداشتی افزود: از نخستین روزهای اعلام خطر و هشدار مسئولان بهداشتی در زمینه شیوع ویروس کرونا و لزوم مقابله با همه گیری این ویروس، اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه مختلفی در سطح این امور برای حفاظت و ایمنی کارکنان انجام شده است.

وی ادامه داد: تهیه لوازم بهداشتی و ضدعفونی برای همکاران زحمتکش شاغل در بخش امداد آب و فاضلاب ارومیه بر عهده پیمانکاران حوزه مربوطه است اما امور  آب و فاضلاب ارومه در راستای قدردانی از تلاشها و جانفشانی های این همکاران، اقدام به تهیه لوازم  و اقلام بهداشتی مورد نیاز کرده است.

خسروزاده، از شاغلین در بخش امداد آب و فاضلاب و کارکنان امور بعنوان سربازان سلامت نام برد و افزود: این نیروها بصورت شبانه روزی در زمینه تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی و نیز جمع آوری و دفع اصولی فاضلاب در حال خدمت به مردم هستند که ضرورت توجه به ایمنی و سلامت آنها مورد تاکید است.

وی گفت: در این راستا  دستورات لازم جهت بررسی و پیگیری موضوع صادر شده و با توجه به اهمیت و جایگاه بالای نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب، لوازم بهداشتی و ضدعفونی به صورت رایگان، در اختیار همکاران قرار گرفته است.

تصاویر