معارفه سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سلماس

01

سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سلماس معارفه شد.

در مراسمی که به همین منظور و با حضور فرماندار، نماینده  شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مسئولین محلی و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، شاهرخ شرافتمند بعنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سلماس معارفه و از خدمات روح اله اسدی در مدت تصدی مسئولیت قدردانی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این مراسم با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان سلماس اظهار داشت: با برنامه‌ریزی های انجام شده و مساعدت های استانداری و فرمانداری، با رفع برخی نواقصات تصفیه خانه آب، بهره‌برداری کامل از این طرح در آینده نزدیک محقق می شود.
علیرضارضوی با اشاره به یکپارچه‌سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مشترکین و رفع اتفاقات پیش آمده در حوزه آب و فاضلاب را از مهمترین تاثیرات این اقدام برشمرد.
وی افزور: به مرور، نتایج مثبت حاصل از یکپارچه‌سازی نمایان شده و مردم از مزایای آن بهره مند خواهند شد.  
در ادامه این مراسم، نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از خدمات تلاش های شرکت آب و فاضلاب در تامین آب شرب سالم و بهداشتی مردم، بر تداوم گسترش این خدمات تاکید کرد. 

در حکم انتصاب علیرضا رضوی خطاب به شاهرخ شرافتمند، آمده است: با عنایت به شایستگی، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ، بعنوان سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس منصوب می گردید تا زیرنظر اینجانب انجام وظیفه نمایید.امید است، با استفاده از تجربیات ارزنده گذشته و بکارگیری و استفاده از توان پرسنل در اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق اهداف عالیه شرکت و سیاست های یکپارچه سازی موفق و موید باشید.

تصاویر