با حضور فرماندار شهرستان خوی انجام شد؛

بررسی وضعیت آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای بخش فیرورق

01

در بازدید فرماندار شهرستان خوی از تاسیسات تامین آب شرب فیرورق، وضعیت آبرسانی به این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

حسین عباسی در این بازدیدها با قدردانی از تلاش های شرکت آب و فاضلاب در تامین آب شرب مورد نیاز مردم، اظهار داشت: تامين آب شرب سالم و بهداشتي و ايجاد فرصت های مختلف شغلي به خصوص در زمینه دامپروري در منطقه، باعث تثبیت جمعیت در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه آبرساني به روستاها خدمات ارزشمندي از سوي دولت و نظام در طي چهار دهه گذشته صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد؛ اعتبارات در سال آينده به گونه اي باشد كه بتوانيم مشكلات روستاها را به بهترين شكل ممكن رفع و از ميزان دغدغه هاي آنان بكاهيم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از روند اجرای طرح های آبرسانی و تامین آب شرب مشترکین در منطقه اظهار داشت:  آبرساني به بخش فیرورق و تامین آب شرب پايدار و حل مشكلات   روستاهای منطقه از اولویت های شرکت آب و فاضلاب است.
یداله سلطانی با تشريح فرآِيند تامين و توزیع آب شرب مناطق روستايي اظهار داشت: با همت و تلاش همكاران و پرسنل شركت، هیچگونه مشكلی در خصوص تامین آب شرب در بخش فیرورق وجو ندارد.
وی، اصلاح شبكه آبرساني و خط انتقال آب به روستاي پسك را جمله مهمترین فعالیت های انجام شده سال جاری در بخش فیرورق اعلام کرد.

 

تصاویر