برگزاری جلسه بررسی راهکارهای افزایش همکاری و شناساندن سامانه 122 به مردم و مشترکین

1

در جلسه مشترک مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با مدیر دفتر ارتباط با مشتریان، راهکارهای افزایش همکاری و شناساندن سامانه 122 به مردم و مشترکین مورد بررسی قرار گرفت.

 در این جلسه که پیرو ابلاغ شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، مقرر گردید مصاحبه خبرنگار دفتر روابط عمومی و صدا و سيما با مديرعامل شرکت آب و فاضلاب جهت تبيين وظايف 122 به آحاد و عموم مردم انجام و برای حضور كارشناسان شركت و بيان مستمر خدمات واحد 122 در برنامه های تلويزیونی و راديويي محلی بويژه در برنامه هايی كه به زبان محلی برای جامعه هدف روستائیان و کشاورزان اجرا مي شود، مدنظر قرار گیرد. 
استفاده از ظرفيت رابطين روابط عمومی امورهای آب و فاضلاب شهرستان ها جهت ارتباط گيری با ادمين پيج ها و كانال های اختصاصي روستاها جهت انتشار پوستر وظايف 122 در رسانه هاي خود، اخذ آمار مقايسه ای تعداد تماس هاي روستاهاي شهرستان هاي استان با 122 و پيگيري و ايجاد انگيزه بين همكاران رابط روابط عمومی جهت بهبود و ارتقای آمار تعداد تماس گيرنده، نصب بنر معرفي وظايف 122 در ورودي هاي برخي از روستاهاي مهم استان با تعداد مشترك و آحاد زیاد، نامه نگاري و در صورت لزوم برگزاري جلسه با فرماندارن و بخشداران شهرهای استان جهت تبيين دقيق وظايف 122 و شناشاندن این سامانه به مردم توسط بخشداران، دهیاران و ائمه جماعت، استفاده از ظرفيت سازمان جهاد كشاورزی كه ارتباط مستمر و تنگاتنگی با روستائيان دارد در جهت بازتعريف وظايف 122 به روستائيان و ترغيب آنها به پيگيري حل مشكلاتشان از طريق شماره تلفن 122، استفاده از ظرفيت ارتباطی و اعتباري فروشندگان سموم و نهال در رابطه با مدد گيری از آنها جهت توزيع بروشورها و يا هر روش تبليغي و تبيينی دیگر در رابطه با وظایف 122 و تهيه برنامه و شعر خاص جهت معرفي وظايف 122 به كودكانی كه در جشن های نخستين واژه، آب و يا مواردی از اين قبيل شركت می كنند، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

تصاویر