برگزاری سومین جلسه جذب اعتبار طرح های عمرانی حوزه معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

1

با توجه به رو به اتمام بودن سال مالی 1402 به منظور تدقیق آخرین وضعیت عملکرد مالی بخش فاضلاب، سومین جلسه جذب اعتبار طرح های عمرانی حوزه معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه وضعیت جذب اعتبارات سال 1402 را بسیار مطلوب و در راستای تحقق اهداف موافقتنامه ای ارزیابی و از مجموعه تلاش های  همکاران حوزه معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب و سایر دفاتر پشتیبانی کننده قدردانی کرد.
احیاجاهدی اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم جوامع شهری و الزامات زیست محیطی و بویژه لزوم احداث سامانه فاضلاب در شهرها و روستاهای بالادست رودخانه های مهم و سدها، اعتبارات تخصیص یافته کفاف اجرای طرح های اولویت دار را ننموده و این امر تبعات نامطلوبی در ارائه خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب خانگی در بر داشته است.
وی افزود: ضرورت دارد در سال آینده و سال های آتی اعتبارات بصورت متنابهی افزایش یابد و همچنین ضرورت دارد شرکت آب و فاضلاب برای تامین مالی از طرق دیگر مانند فروش پساب، لجن و مولد سازی و بیع متقابل (فاینانس) را در دستور کار خود قرار دهد.
 

تصاویر