برگزاری ششمین جلسه بررسی آخرین وضعیت تجهیزات الکترومکانیکال ایستگاه های پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب میاندوآب

1

بررسی آخرین وضعیت تجهیزات الکترومکانیکال ایستگاه های پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب میاندوآب، با حضور معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر امور آب و فاضلاب میاندواب وکارشناسان ذی ربط برگزار شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به لزوم انجام تعمیرات بموقع تجهیزات بویژه پمپ های فاضلابی جهت کاهش خسارات احتمالی و جلوگیری از وقفه در امر بهره برداری از سامانه فاضلاب میاندوآب اظهار داشت: در شهر میاندوآب در حدود 12 ایستگاه پمپاژ داخل شهر و یک ایستگاه پمپاژ واقع در سایت تصفیه خانه فاضلاب بصورت مستمر در حال بهره برداری است.
احیاجاهدی افزود: مجموعه اقدامات مرتبط با اصلاح تابلوهای برق و افزایش حفاظت فیزیکی آنها در سال گذشته، در کاهش خرابی پمپ ها نقش بسزایی داشته و این معاونت مصمم به بازنگری و انجام مهندسی مجدد در اصلاح تابلوهای برق و تجهیزات سامانه فاضلاب بوده و در قالب برنامه مدون اقدامات لازم را انجام خواهد داد.    

 در این جلسه پمپ های نیازمند تعمیر  ویا تعویض شناسایی و مقرر گردید اقدامات لازم و فوری در راستای رفع نواقص موجود معمول گردد.
 

تصاویر