برگزاری کارگاه مدیریت مصرف آب با حضور جمعی از بانوان روستاهای قره بقلو و آباجالو شهرستان ارومیه

1

مشاور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور زنان وخانواده از برگزاری کارگاه مدیریت مصرف آب با حضور جمعی از بانوان روستاهای قره بقلو و آباجالو شهرستان ارومیه خبر داد.

 سپیده عابدزاده اظهار داشت: در روزهای پایانی تابستان و مقارن با ایام برداشت محصولات کشاورزی، کارگاه مدیریت آب با حضور جمعی از بانوان شاغل و کشاورز روستاهای قره بقلو و آباجالو با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدا آذربایجان غربی در محل حوزه مقاومت این روستاهابرگزار شد.
وی گفت: این کارگاه آموزشی با هدف آگاهی‌بخشی به بانوان روستایی به ارزش ذاتی آب، بعنوان کالایی بدون جایگزین، ضرورت تغییر سبک زندگی در پاسداری از این نعمت و امانت الهی برگزارشد. 
وی، تاکید بر نقش کلیدی بانوان و مادران در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب در خانواده و انتقال آموزه ها به فرزندان، ارائه آموزشهای عملی و کاربردی به زنان به جهت صرفه جویی و مصرف بهینه آب، استفاده از فرصت در اختیار زنان جهت اشاعه و آگاه سازی جامعه در راستای محدویت در منابع بعنوان مدیران آب، غذا و انرژی درخانواده را از مباحث مطرح شده در این کارگاه عنوان کرد. 
شایان ذکر است، کارگاه مدیریت مصرف آب به همت امور زنان و خانواده و با همکاری کارشناسان دفتر توسعه پايدار، مديريت مصرف و مطالعات اجتماعي شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در راستای عملیاتی نمودن محور سوم برنامه‌های راهبردی امور زنان و خانواده وزارت نیرو برگزار شد. 

 

تصاویر