در بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی انجام شد؛

بررسی آخرین وضعیت کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب ارومیه

1

در بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، روند بهره برداری و آخرین وضعیت کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب ارومیه مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیران شبکه بهداشت استان نیز حضور داشتند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با ارائه گزارش از روند فعالیت این تصفیه خانه در خصوص معضلات اجتماعی و بهداشتی ناشی از عدم ساماندهی تصفیه خانه های فاضلاب و خط انتقال پساب دریاچه ارومیه مواردی را مطرح و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات مذکور را ارائه کرد.
محمداشرفی با تاکید بر ضرورت اجرا و اتمام مدول 4 تصفیه خانه فاضلاب ارومیه، خواستار مساعدتهای همه جانبه مقامات ذی ربط اجرایی و قضایی در ارائه مجوز ماده 23 طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در قالب مدول 4 و ایجاد شرایط لازم برای توسعه متوازن شبکه و خط انتقال و تصفیه خانه های فاضلاب شد.
در این بازدید ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز بر همکاری و مساعدت همه جانبه برای پیگیری های تامین مالی و اقدامات پیشگیرانه جهت کنترل برداشت های غیر مجاز پساب یا فاضلاب خام برای استفاده در کشت محصولات زراعی تاکید کرد.

تصاویر