در مشهد انجام شد؛

تبادل تجربه روابط عمومی شرکت های آبفا خراسان رضوی و آذربایجان غربی

۱

شرکت های آب و فاضلاب خراسان رضوی و آذربایجان غربی از تجربیات یکدیگر در امر اطلاع رسانی، آموزش همگانی و راه های تقویت و توسعه فرهنگ مصرف صحیح آب استفاده کردند.

در ادامه مدیر دفتر روابط عمومی و آموش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در معیت مدیر روابط عمومی آبفا خراسان رضوی به دیدار مدیر عامل آبفا خراسان رضوی رفتند .
در این دیدار پس از گزارش "وحید مینایی مهر" در باره خدمات شرکت آبفا آذربایجان غربی ، مدیر عامل آبفا استان خراسان رضوی ، جایگاه دفاتر روابط عمومی در شرکت های آبفا را بااهمیت توصیف و نقش اطلاع رسانی در ایجاد و توسعه فرهنگ مصرف صحیح آب را قابل توجه دانست.
"حسین امامی" خشکسالی را دغدغه متولیان آب کشور اعلام کرد و اظهار داشت: روابط عمومی های بایستی ، با بکار گیری تمام ظرفیت خود ، ذهن جامعه را با شرایط سخت آبی حاکم بر کشور آشنا کنند  چرا که بدون همیاری و مساعدت ذینفعان امکان کسب موفقیت در حوزه شرب امکان پذیر نخواهد بود.
وی با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مشترکین در شرایط کنونی ، حساس تر و سنگین تر شده است ، بر استفاده از ابزارهای نوین برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به امکانات محدود روابط عمومی ها ، از تلاش های شبانه روزی این دفاتر در تحقق اهداف وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور و خدمت رسانی به مشترکین شهرها و روستاها قدردانی کرد.

تصاویر