با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی انجام شد؛

بررسی مسائل و مشکلات آبرسانی در شهرستان پیرانشهر

1

در جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات آبرسانی به این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا رضوی  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه با ارائه گزارش از روند تامین آب شرب مورد نیاز مشترکین، برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای طرح های آبرسانی را تشریح و خواستار همکاری های لازم برای رفع آنها شد.
فرماندار و نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر پیگیری و همکاری های لازم در راستای اجرای طرح های آبرسانی و رفع مشکلات موجود تاکید کردند.
در ادامه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به همراه قائم مقام و سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت، از مخزن در دست اجرای ذخیره آب بازدید و مقرر شد؛ ضمن احداث جاده دسترسی به این مخزن، عملیات اجرایی آن نیز در اسرع وقت اتمام و وارد مدار بهره برداری شود.
بازدید از مخزن ذخیره آب و چاه روستای شین آباد، تاسیسات آبرسانی سوغانلو  و تصویب اجرای چند طرح از دیگر برنامه های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در سفر به شهرستان پیرانشهر بود.

 

تصاویر