واگذاري بيش از يك هزار و 360 فقره انشعابات فاضلاب در خوی

8

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب خوي از واگذاري يك هزار و 368 فقره انشعاب فاضلاب در خوي در 6ماهه اول سال جاري خبر داد.

يداله سلطاني با اشاره به اهميت حفظ محيط زيست و حذف آلودگي ناشي از ورود فاضلاب به محيط زيست اظهار داشت: جلوگيري از آلودگي آبهاي زيرزميني، حفظ محيط زيست، حفظ بهداشت عمومي و استفاده از پساب تصفيه ‌شده براي استفاده در مصارف صنعتي و آبياري فضاي سبز و كشاورزي، از مهم‌ترين تاثيرات نصب انشعابات فاضلاب است.
وي با بیان اینکه در حال حاضر بيش از 66 درصد جمعيت شهر خوي تحت پوشش شبكه جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب قرار دارند، از مردم مناطقی که شبکه جمع آوری فاضلاب در آن اجرا شده است، خواست تا نسبت به خرید انشعاب و اتصال به شبکه جمع آوری فاضلاب اقدام نمایند.  
سلطانی، چاه های جذبی فاضلاب در سطح شهر را از چالش های مهم عنوان و اظهار کرد: این امر ضمن ایجاد اخلال در روند نصب انشعابات فاضلاب، مشکلات بهداشتی به دلیل سرریز شدن فاضلاب را نیز در پی دارد.
وی با اشاره به نصب انشعابات فاضلاب در حفره های خالی شهر خوی و شهرک ولی عصر(عج)، گفت: واگذاری و نصب انشعاب در حفره های خالی مورد توجه و تاکید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی قرار دارد که این امر نیز در حال انجام است.

 

تصاویر