برگزای جلسه شوراي معاونين و مديران شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي

8

جلسه شوراي معاونين و مديران شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي برگزار شد.

در این جلسه که با دستور كار بررسي عملكرد، چالشها، راهكارها و استراتژي ها به رياست مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي برگزار شد، گزارشي از اقدامات صورت گرفته  توسط معاونت بهره‌برداري و روساي ادارات شهرهاي تحت پوشش در خصوص اهداف، استراتژي و نتايج بررسي گزارش عملكرد واحدها، وضعيت درآمدي شركت و نحوه پيگيري و به سرانجام رسيدن صدور قبوض آب، ارائه شد.
در ادامه این جلسه، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «جهش تولید» بر تدوین برنامه های کاری برمبنای شعار سال و تحقق این برنامه ها تاکید کرد.
یداله سلطانی، استفاده از تمام ظرفیت های بودجه ای و صرفه جویی در هزینه ها را یادآور شد و اظهار داشت: براي كاهش هزينه‌ها با توجه به تكاليف بودجه، بایستی صرفه‌جويي درسرلوحه كار قرار گرفته و از مخارج غيرضروري اجتناب گردد.
وی با تاکید بر اهميت تكريم ارباب‌رجوع و رعایت وضعيت اقتصادی مردم در دوران شیوع ویروس كرونا تأكيد كرد و افزود: خدمت‌رساني به مردم پايه و اساس كار ها است كه مي‌توان در چهارچوب قانون و با نظرخواهي از ارباب‌رجوع، خدمات بهتري را ارائه کرد.
وی با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار کرد: با الحاق شهرها و روستاهاي اقماري جديد و واگذاری مسئوليت تأمين آب شرب به شركت آب و فاضلاب خوي، همت مضاعف براي ارائه خدمات بیش از پیش به مردم را طلب می کند.

 

تصاویر