سامانه ۱۲۲ در خط مقدم خدمات شرکت آب و فاضلاب خوی

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: سامانه ۱۲۲ بعنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای ارتباطی با مشترکین، در خط مقدم ارائه خدمات قرار دارد.

یداله سلطانی افزود: این سامانه با هدف پاسخگویی سریع و کارآمد به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان، بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی فعالیت می‌کند.

وی با اعلام اینکه سامانه ۱۲۲ با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تیم مجرب، بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مشترکین است، گفت: این سامانه نقش مهمی در بهبود ارتباطات و افزایش رضایتمندی شهروندان دارد و در تلاش هستیم تا با ارتقاء مداوم آن، خدمات بهتری را به مردم و مشترکین ارائه دهیم.

وی افزود: در سال گذشته، سامانه ۱۲۲ توانسته است به مشکلات و درخواست‌های مشترکین در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی کند که این امر نشان از اهمیت و کارایی بالای این سامانه در خدمات‌رسانی به مردم دارد.

سلطانی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه و بهبود بیشتر سامانه ۱۲۲ برای پاسخگویی به نیازهای مشترکین، از شهروندان خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکل در خدمات آب و فاضلاب، مراتب را با این سامانه در میان بگذارند.

تصاویر